Tuesday, April 17, 2007

shout

Gusto kung ma-inlab pero di ko magawa. Bakit kaya? Kapait.

11 comments:

aneshka said...

kabalo nako, kay wa pa ka ka getover sa imong past love. hihih!

Ylan said...

musta man diay mo ni kuan splat? :P

Anonymous said...

*wistful sigh* me too :|

Anonymous said...

wa pa cguro ka kta sa imong katapat. am one of ur friendly lurkers diay sa imong site. lingaw ko basa.

splat said...

aneshka, ssshhhhh... yaw saba ana..

ylan, friends lang gihapon mi...

anonymous, pangita na lagi diha. naa man daghan lami diha...

bee, kakita nakog katapat uy... gibiyaan lang kos inatay... hek hek hek

Anonymous said...

kinsa manang inataya na bah...
wala namangkong wala namatay...

splat said...

hoy! anonymous! kaila ko nimo. ayaw pamalikas sa akong blog. kumuton ko na imong wa-it ron. waaaahahahahaha.

Anonymous said...

hoy splat! it's all in your hypothalamus ba to? hehehehe...

Anonymous said...

hhhmm.. mao ba? aw pangita napud ug lain. hehe!

Anonymous said...

splat, puede ko mo-apply? hehe..

-batgirl

splat said...

batgirl, ali diri na... let's make some babies... hihihihihi