Tuesday, March 14, 2006

akong miga

naa koy miga
gwapa
ang iyang pahiyum
makabuslot ug brip
kung siya motutok
sus, ang akong bukog
murag mangadugmok




pirmi lang magtabisay
ang akong laway
labi na kung magpadunghay
sa iyang buhok unya dayon ug labyog
padung sa iyang abaga
haaaay! manggahi akong lawas
unya panington ug bugbog








kanus-a kaha ni siya nako ma-angkon?
sa ako ra gyud tingaling mga damgo
ug kada buntag kung magtanga
sige huna-huna
kung unsa kanindot kami duha
maglabing-labing, magsweet-sweet
unsaon na lang. kapait!

palihug, sagpaa ko
para makamata sa kani nga damgo
magsakit lang ako ulo
nga bisan unsaon
dili gyud mi magkadayon
maypa na lang mokaon
para mawala ning gutom
ug malimpyo ang utok
sa mga butang dili dapat ihinuktok

3 comments:

Anonymous said...

sya jud ni ang naa sa pics? or representation lang? =)

Anonymous said...

hmmm... mo-volunteer ko ug sagpa nimo splat... hehehe..

splat said...

ylan, sekwet.. dili ko magsaba.. hehehe

gwenn, pwede kaayo ka mosagpa sa ako.. i-email lang.. teehee