Thursday, March 23, 2006

kalit

Nag-ilis ko ganina. Mga alas dyes to sa buntag. Padung ko sa opisina. Ang akong bag-o nga Sony Wega langas kaayo. MYX sa Studio 23 ang channel sa TV. Nahuman na ang Daily Top 10. Ang sunod nga ipasalida kay Take 5. Lima kabuok kanta sa same artist ang ilang ipakita. Ang featured nga mangantahay kay si Josh Groban. Dili kaayo ko fan aning tawhana.

Ang pirmero niya gikanta kay To Where You Are. Nindot man diay kaayo ni siya ug tingog. Mao diay sikat kaayo ni siya. Gipakita dayon ang Broken Vow paghuman. Ambot naunsa ko atong mga panahona nga nagsakit man ako dughan. Paghuman kay You Raise Me Up ang gisunod. Sa kani nga higayon kay mingkalit lang tulo ako luha unya mingtyabaw ko ug hilak.

Pisti uy! Mga baye ra man ako nabal-an nga mangita ug rason para lang mohilak. Ngano nag-ingon ani man ko? Mag-ingon ani pod kaha ang ubang mga laki? Wa na, nabayot na tingali ko. Kung mangutana ko sa ubang mga baye kung ngano, tubagon lang kog, "Gidugo tingali ka.". Dili gyud makatabang sa akong pangutana. Mao na ako na lang ning iblog.

Maglagot ko nga wala ko kabalo nganong mingkalit ra ko ug hilak. Pero dili pod ko ganahan makabalo kung ngano minghilak ko. Libog sa?

4 comments:

Anonymous said...

ahaha mao tingali dli ka ginahan kabalo ka sa rason splat kay basin maconfirm nimo nga bading ka hehehe....

bitaw oi, kidding aside... if maminaw ko kay Josh Groban kay ma-gloomy pud akong feelings... mukalit lang huut ang dughan... probably because grabe kaau ug bira ang lyrics ni josh, kung sa tagalog pa, tagos sa laman.. plus pa jud sa iyang tingog nga madamdamin kaau! ambot unsa naa anang josh, basin mao na iyang purpose, para mapadayag tingali sa mga taw kung unsa man gani ang gibati hehee...

splat said...

mao gyud.. gamhanan tingali ni iyang tingog, ylan..

nagsige na nuon ko ron ug download sa mga kanta aning tawhana.. mao nani ron.. bilib gyud nuon ko sa iya tingog.

Anonymous said...

sus splat daghan kaau ko'g mp3s ana nya... toa na lang to sa amoa... gamhanan jud na cya ug tingog jud splat... kanang favorites nko nga song nya k To Where You Are, You're Still You ug Canto Alla Vita (with The Corrs).

splat said...

nindot bitaw ang to where you are sa? nanghulam man kog CD ni mark.. ako gi-rip.. hehehe.. wala lang siya atong latest album niya kay nahurot kuno dayon ang stocks..