Monday, March 06, 2006

virtual masseur

I have a lot to thanks Ella Rose (si masahista number 88) about. One of that is my ym chat less than an hour ago. I sounded like an expert masseur. hehehehe Pwede nako magbutang ug ad sa Sun.Star: Young and handsome hunk. All kinds of massage. Hotel/clinic service 24hrs.

sizzling_284: hi
sizzling_284: kmusta?
ako: okei lang
ako: kaw musta?
sizzling_284: hehehe
ako: bag-o lang ko human kaon
sizzling_284: maayo pka
sizzling_284: ako bgo pko abot
sizzling_284: ok lng me
ako: wala pa diay ka kaon?
sizzling_284: wla pa
sizzling_284: sleepy nko
ako: kaon usa uy
ako: busy diay mo?
ako: dugay lagi ka abot
sizzling_284: yup
sizzling_284: busy kaayo
sizzling_284: mao n
sizzling_284: kpoy n gani ko
ako: mao ba?
ako: looks like u could use a massage
sizzling_284: lgi
sizzling_284: hehehe
sizzling_284: cge e massage ko beh
ako: unsa man imo ganahan?
ako: thai
ako: shiatsu
ako: or special
ako: hehehehe
sizzling_284: special lng ikaw man
sizzling_284: wla n tip ha
sizzling_284: free p gud
ako: way blema na
ako: ikaw na gyud na
sizzling_284: cge
sizzling_284: start n
ako: ako maghubo sa imong sanina or ikaw lang?
sizzling_284: ikaw lng
ako: higda na
ako: unya talikod
sizzling_284: hehehehe
sizzling_284: ok na
sizzling_284: hehehehehe
sizzling_284: k gilok
ako: ako hinay-hinayon ug hubo imo blouse
ako: ipa-ubos ug hinay-hinay ang zipper
sizzling_284: hehehehe
sizzling_284: ikaw gud
ako: unsa imo ganahan lotion or powder?
sizzling_284: ato nlng unya tinud-on beh
sizzling_284: kpoy cge og imagine
ako: hehehe
ako: mao pod
ako: sige sige
sizzling_284: when man?
sizzling_284: og asa sad?
ako: karon weekend!
sizzling_284: sa secret
ako: sa secret gyud
ako: ang-ang asa
sizzling_284: cge cge
sizzling_284: mag sbot ta
sizzling_284: hehehehe
ako: asa man imo ganahan?
sizzling_284: ikaw?
sizzling_284: n lingaw gud ko
sizzling_284: bisan kpoy ko
ako: unsa man imo gikalingawan?
sizzling_284: ikaw
sizzling_284: asa man?
ako: magsabot lang unya ta kung asa nindot
sizzling_284: bitaw
sizzling_284: sakto gud ka
sizzling_284: kung dli nka busy
ako: karon weekend?
ako: dili ka busy ana?
sizzling_284: dli n
sizzling_284: basta inig ka week end ha
ako: lagi
ako: naa man ko number nimo
sizzling_284: okies

5 comments:

Anonymous said...

hahah casual lagi kaau inyong chikachika... dugay na ni nimo nga kachat splat?

splat said...

dugay-dugay na pod.. couple of months nami sige chat.. taga lapulapu ra man ni siya.. dili lang nako type.. hehehe

melz said...

ngkita namo n person?

Anonymous said...

y man dli nimo type? bayot??? hehe

splat said...

ainsley,
wala pa mi nagkakita gyud ani niya.. pero nakakita nako sa iya nawng thru ym chat..

anonymous,
amaw! dili siya bayot uy!! dili nako type kay pagkakita nako wala man ko naganahan sa akong nakit-an.. that's why..