Tuesday, April 25, 2006

wagtang ang duka

Ako lang ni i-post kay nawagtang gyud akong duka ani nga chat ganina. Former officemate ni nako nga pwerting sipata. Kung imo siya tan-awn kay mura siya anghel nga dili makabuak ug plato. Pero kung magchat na gani, ambot lang... (note: some names are edited for confidentiality's sake)

me: hi tsiks... dili pa ka matulog?
cSaGmail: 10:00 sa gabii??? buntag pa na sa ako hehehe
me: bitaw sa? kaliwat man diay kag witch
cSaGmail: oo ... ako ra witch nga buutan
me: ayaw sulti ana, makilatan gani ka diha sayo gyud na mabyudo si mr d...
cSaGmail: ok ra kay ning promise man ko sa akong self nga mangalag ko sa akong tanan kaila hehehe
me: pagsul-ot unya ug t-back or brazilian cut nga panty unya victorias secret nga lingerie para sexy kaayo ang mokalag sa ako... tingalig marape pa hinuon nako hehehehe
cSaGmail: na naunsa ..miski na rape-pon tika walay pulos kay molusut ra..mora ka gajerjer ug hangin
me: bahala na kay naay hangin... kung maglolo gani kay huna-huna ra gyud kutob... hehehehe
cSaGmail: haha atay...
me: magchange topic ta, pretty c, kay nanginit na ko diri asa diay ron ang imong mr pesky?
cSaGmail: pangita diha germanese (kay girl man). naa diri sa akong tapad nag dukduk pud sa iya pc
me: mura diay internet cafe ang inyong balay sa?
cSaGmail: oo pwede mi magduwa ug network games. pero mas lingaw cguro ko kung laing network ang among himoon
me: ahehehe... sipat man ka uy... lisod pangita diri germanese uy kay lisod idiskarte nga mag-german. naka-disco mi last saturday kay daghan unta kaayo tsiks didto
cSaGmail: syaro wa dyud kabalo mo english
me: kabalo mo-english pero lisod kaayo sabton
cSaGmail: ning attempt na lang tani ka ug sabot...tsk! naka take home unta ka
me: tutok ra gyud intawn ko kutob sa mga puti nga paa ug sa hamis nga lawas... ang ako nabal-an nga german kay "danke" ug "goten morgen" ra gyud - "thanks" & "good morning"
cSaGmail: tsk..bastos lagi paminawon ang goten morgen.. murag oten gi murder hehehe
me: amaw!! bastos gyud kag huna-huna da.. birahi na imong bana sa imo kilid ay
cSaGmail: akong murderon iyang oten ayaw pud intawon
me: hehehe... ayaw lang murdera uy.. paaka lang..
cSaGmail: ay da way flavor!
me: hmmm... tigaan unya tikaw ug para flavor ana... mangita ko diri
cSaGmail: hahaha ayaw lang pud nang sud-an nga flavor ha kay basin tinud-un nako ug kaon
me: hehehe... dili tikaw tigaan ug humba or chicken-adobo flavor uy unsa man imo ganahan? cherry, strawberry, pineapple, honey or apple flavor?
cSaGmail: strawberry para murag gi pimple
me: hahahaha... buang!! mura ra man na siya colorless nga lotion.. wala kay matilawan nga liso-liso uy. pag-abot nako gikan sa u.s. kay naa ko da daghan. daghan pod ming-ingon nga nindot kuno kay tam-is tam-is
cSaGmail: ows? NGANONG WALA MAN KA NANGHATAG NAKO! tsk!
me: maulaw pa man ko atong mga panahona.. tingali mo-ingon ka nga pervert ra kaayo ko.. mabad shot unya ko sa imo. mingsulay pod ko palit atong pump-pump nga isul-ot sa oten para palami
cSaGmail: nya unsa feeling ato? kita nako ana diri
me: kapoy man to uy kay ako man ang magsige pump... mahawoy akong kamot kadugayan. dugay ko magul-an.. ako na lang dayon kuhaon unya kamoton na lang...
cSaGmail: nangita ka ug tig pump.. katong mga txt mate nimo
me: txt mate ra ba ta hehehehe mabastos man ko basta ikaw ako kachat, pretty c, i wonder why
cSaGmail: i wonder why pud nga am so wholesome man ko ka chat
me: saba diha uy kanus-a gyud intawn ka nawholesome
cSaGmail: katong naa pa ko sa tiyan sa akong mama
me: hahahaha sakto!! kay paghilak nimo, kabalo dayon ang doktor nga bastusin gyud ka nga bata
cSaGmail: at least paghilak ra ikaw kabalo na cguro imong mama daan naa pa sa tiyan.. oi oi..mo ebs sa ko
me: hala sige... ba-bye.. ayo-ayo sa pag-ebs

Naglain pod tingali ang lawas ani niya kay ming-adto man ug c.r.

3 comments:

Anonymous said...

hahaha kagwang man mung duha oi!!!

aneshka said...

karon pa ko kabasa. Kinsa na sya 'iam ipa-ila-ila ko be feel nako magkasinabot dyud mi. as in!

splat said...

mura ka nakakita ug kaluha, aneshka, kung makaila ka niya.. nindot mo paliwatan.. hehehe..