Friday, October 14, 2005

text bitch

Time: 12:45am
Location: Office going to Mepz2 front gate.
Scene: Text message was received with unknown number. Below is the text conversation verbatim.

unknown #: Hi...Larga nko Manila oct.15 naa n ko work did2i'l be msin u ol,huhu... manawag ra ko. D ko kabalibad kalit2x [long gap] ang offer.. [long gap again] puli ko n BOB sa pinOY BIG BROTHER
(I don't even know who the f*ck Bob is. And even if I do, I'd never give a damn. Heck, I don't even watch the show. Well maybe because I don't have television...)
splat: kinsa man ka?
unknown #: Fanz rako รน?..Pag college..Stephany ako name.U?
splat: mga bayot ra man to ako fans. bayot pod ka? teehee..
(I don't know any bitch named Stephany in college, even in night clubs)
stephany bitch: Girl ko oi.Stil virgn pasad.U
splat: aaa bakakon ka. tanan nako kaila nga girls kay dli na virgin.. ang ako ra 4 kabuok tiya ang akng nailhan nga virgin..
stephany bitch: Kaw gud..Gusto ka ikaw una nako.Para too ka nga virgn pako.U?
splat: lami lagi na.. asa man ta kita??
stephany bitch: Kaw...Unya kaw bahala..Basn imo rako binoangan.U?
splat: kanus-a gud tawn ko nagbinoang ug mga baye.. asa man ka karon?
stephany bitch: Naa ko guadalupe..Sure ka dli ka binoang.8?
splat: ay dli tawn ko makigbinoang uy.
stephany bitch: Bantay bitaw ...
splat: unya nus-a man ta kita?
stephany bitch: Kaw..?Nus-a man imo gusto.U?
splat: inig ka sabado lang. tex lang unya ta
stephany bitch: Asa man?..Basn sakit na..
splat: sakit lang na sa permiro uy. mawala ra na kadugayan. mangita lang ta pension haus dha syudad.
stephany bitch: Na mauwaw jud ko ani..Basn nana ka asawa ha.U?
splat: dli pod ko magbinuang kung nana ko asawa uy.. ayaw lang gud kauwaw..
stephany bitch: Na ..Ambot ani oi.Hot man gud kay ka.U?
splat: wala man ko gihilantan. nanginit na diay ka diha?
(I hope she gets my line)
stephany bitch: Wala man..slep nata oi.U?Nyt2x.Swetsdreamz..
splat: nyt nyt pod. 'wetdream..

I'm gonna screw a bitch tomorrow. Woooheee!!

p.s.
clara:
splat: clara ang imong daliri kay meron HD sa akin.. mangita gyud sa ako name sa fonbuk unya magsend ug empty msg
clara: Haha, mau ba. Grr! Wa nako na lock ako fone. Gimingaw cguro ako fone nmo hehe
splat: wala man ko kadumdom nga nagka sexcapade mi sa imong fon. nakalimot lang tngali ko
clara: Basi nakatulog napud ka wa lang ka kanumdum hehe

3 comments:

aneshka said...

ug nganong extra naman pud ko! tsk!

aneshka said...

unya 'iam naka-iyot naka ani niya?

splat said...

kalagot kaayo bayhana kay dili na motubag ug text message pagka-sunod adlaw. ako gitawagan unya "cannot be reached" ang phone... ay ambot sa mga babayeng way lingaw...