Wednesday, June 28, 2006

tabang!!!

Naa koy dako nga problema.

Sa tanto nakong pasakayg istorya sa mga pinay nga naa diri, naka-ila-ila kog usa ka baye. Ambungan ug tahom gyud siya tan-awon. Mingsamot ko kaganahan sa iya kay pormal kaayo tan-awon pero warak pod kaayo kung pasultion. Malingaw kaayo ko. Unya pa gyud matupungan ako kabuang. Sexy, morena, maldita ug taas pa gyud. Murag taas lang kog half inch. Makaotot lang mig kinataw-anay basta mag-uban mi.

(Dako nga) PERO.., naa lang siyay bana. Sige nako binuang nga kung mabiyuda gani siya, tawagan dayon ko kay makigminyo kos iya basta dili lang moreklamo sa Filipino size. hehehe..

Ang ako diay problema kay dili tungod ako siyang napamabdosan. Although sige mi binuang ug istorya kabahin ana. Lisod kaayo foreigner ang bana unya ang anak kay pwerting bisayaa. Wala gyuy foreign trace bisan gamay. Klaro kaayo...

Okei, ang ako gyud problema kay mangayo siyag picture nako. Naa unta koy daghan litrato pero ang iya ganahan kay kana kunong naghubo ko tanan unya dapat nagbarog ang akoa! Dapat daw whole body nga kita gyud ang ako nawng. Manghatag man ko nude pictures sa akong mga ka-chat online pero dili akong lawas. Dali ra kaayo magsearch sa internet. Maglisod man ko panikas sa iya gamitan lang ug Photoshop kay kita naman siya sa ako lawas. Makahibaw gyud siya kung gi-edit nako ang picture. Unya pa gyud pakapinan nako ug video. Videohan daw nako ang akoa nga luyat hangtod padung ug kaisog! Birhen nga maloloy-on!!!

Mingsuway kog picture-picture sa ako kaugalingon pero kataw-anan kaayo ko tan-awn. Dili nako feel nga sexy ako picture. Samot pa gyud nga nagvideo-video ko. Lainan ko magtan-aw. Nagproblema ko kay sige naman to pamugos unya dili ko ganahan nga madisappoint to. Magminaldita pa gyud kung mosuway ko ug balibad.

Unsaon man ni nako uy. Tabang!!!

7 comments:

Anonymous said...

wahahaha atot oi! abeh nako unsa! hoi splat ayaw hatag oi, kit-an gani na iyang bana nah, patay jud ka, wanted dead or alive jud ka! lol!

splat said...

bitaw sa? pero mohatag man pod kuno siya ug nude picture, ylan, after ko mosend.. iya daw remembrance sa ako ang ako picture.. unshaon..

aneshka said...

kadako sa imong problema.. grabe :|.
tagai lang gud 'iam... nindot na! kay mag surf surf ko mamakita ko sa imong picture ug video harharhar!!! Makakita nako sa imong pikoy!!!

splat said...

amaw man ka, 'neshka.. alkanse ko kay wala koy madawat nga royalty fees.. kauwaw kaha sa kung imo lang kong ingnon nga nakit-an nimo akong pikoy sa internet...

Anonymous said...

haha akong maimagine ang scandal nga mukalat dayon splat ang imong video! lol!

splat said...

kaluod kaha, ylan.. palayo lang intawn.. wala naman siya minghisgot.. maayo unta nakalimot na to..

melz said...

unsay updates ani, iam? nihatag ka?