Thursday, July 10, 2008

kanta

Naglakaw ko padung sa kanto sa dihang mingkalit ug syagit ang trumpa mga napulo ka lakang gikan sa ako. Naay kasaulogan gibuhat sa plasa. Mingtukar ang kanta nga ininsik. Wala ko kasabot sa mga pulong. Pero pipila ka segundo, nahimong pamilyar ang tukar. Nagsige ko huna-huna kung asa nako siya nabati-an. Kabalo ko nga sikat ni siya nga kanta pero nakutaw ang akong utok ug huna-huna kung unsa to ang Iningles ani nga kanta. Sa pipila ka minuto, mingkalit ug bagting sa akong alimpatakan. Inatay!!! Ininsik man diay ron sa Dayang-Dayang!!!

3 comments:

Ylan said...

wahahaha! nakabuhakhak ko ug katawa!

splat said...

mao pod unta na ako buhaton ylan katong pagka-realize nako sa kanta pero maulaw lang ko mokatawa ako ra usa kilid sa dan... hek hek hek

melz said...

ahaha.. kalingaw.